Posturi etichetate cu ‘produse’

Ce este “Alerta stoc”?

Produsele care nu mai sunt pe stoc (Stoc terminat/Epuizat sau Stoc Furnizor) au sub casuta de pret textul “Apasa pe Alerta stoc si te vom anunta cand produsul revine in stoc.”

Dupa ce apasati pe “Alerta stoc”, vi se va cere sa intrati in contul Decorix.ro existent sau sa va creati un cont, daca nu aveti deja. Alternativ, va puteti loga cu contul de Facebook.

In momentul in care primim in gestiune produsul respectiv (indiferent de cantitate), veti fi automat notificati printr-un e-mail.

Cum imi administrez adresele in contul meu de utilizator decorix.ro?

Dupa ce v-ati logat, in panoul de administrare a contului dumneavoastra de utilizator puteti accesa sectiunea “Detalii facturare/adresa”. In cazul in care nu ati introdus, pana in acest moment, nici o alta adresa, va va fi afisat un formular in care va trebui sa completati cu informatiile de facturare, contact si adresa completa. Daca aveti deja o adresa de facturare/livrare introdusa, puteti sa o editati pe aceasta sau sa adaugati una noua, dand click pe butonul “Adauga adresa noua”. In formularul incarcat, veti putea opta pentru a desemna noua adresa drept adresa de facturare sau una de livrare a produselor. Dupa ce ati completat cu informatiile necesare, apasati pe butonul “Salveaza adresa” pentru a definitiva procesul.

Ce categorii de produse comercializeaza decorix.ro?

Decorix.ro comercializeaza o gama variata de produse, incadrate in mai multe categorii: bucatarie, frumusete, interior, gradina, animale de companie, cadouri, bijuterii.

Cum aflu mai multe informatii despre un produs?

Mai multe informatii despre produse puteti afla chiar de pe site, citind detaliile produsului respectiv, sau sunand la numerele de telefon: 0735.547.714 sau 0720.003.326 (0720.00.DECO), pentru a putea intra in convorbire telefonica directa cu operatorii Decorix.

Cum pot cauta online produsul dorit?

Pentru a putea gasi cat mai usor toate produsele care va intereseaza, decorix.ro va pune la dispozitie o optiune de cautare avansata. Casuta de cautare se gaseste in partea din dreapta-sus a site-ului. Completati in campul respectiv cuvintele cheie dorite, sau codul REF al produsului, si apasati pe butonul Cauta. Veti primi imediat o lista cu toate produsele decorix.ro relevante pentru cautarea dumneavoastra.

Daca doriti, puteti accesa cautarea avansata prin link-ul corespunzator. Aici, puteti alege sa cautati un produs dupa codul REF, nume, descriere, pret, producator si/sau material. Nu ezitati sa completati fiecare casuta relevanta, pentru a obtine rezultatele dorite.

Care sunt modalitatile de a comanda un produs?

Pentru a va fi cat mai simplu, echipa decorix.ro v-a pus la dispozitie mai multe modalitati de comandare a produselor dorite:

- comanda online pe site-ul nostru www.decorix.ro
- telefonic la unul din numerele decorix.ro afisate pe site sau in cataloagele DECORIX (0735.547.714 sau 0720.003.326 = 0720.00.DECO)
- prin intermediul fluturasului de comanda aflat la sfarsitul fiecarui catalog decorix.ro

Cum pot returna un produs?

Orice produs se poate returna in termen de maxim 14 zile din momentul in care primiti pachetul. Il trimiteti prin firma de curierat rapid, Fan Courier, cu plata 0. Produsul trebuie returnat in ambalajul original, fiind specificat motivul pentru care il returnati.

Se recomanda contactarea telefonica a echipei Decorix.ro inainte de a returna produsul, pentru a oferi detalii despre problemele intalnite.

Ce pot face daca unul dintre produsele comandate si primite este defect?

Daca unul dintre produsele pe care le-ati primit este defect, el trebuie returnat in ambalajul original in termen de 14 zile si veti primi altul in schimb sau puteti opta sa primiti banii inapoi, in cazul in care nu il mai doriti sau produsul respectiv nu se mai gaseste in stocul decorix.ro sau al furnizorilor sai. Aceste optiuni le puteti discuta cu operatorul decorix.ro.

Toate produsele de pe site sunt pe stoc?

Produsele pot fi atat in stocul decorix.ro, cat si in cel al furnizorilor din Franta. Acest lucru este marcat corespunzator in dreptul fiecarui produs. In cazuri exceptionale se poate intampla ca unui produs sa i se termine stocul (decorix sau de la furnizor) in momentul procesarii comenzii dvs. In acest caz, veti fi contactat de un operator decorix pentru a stabili modul in care se continua comanda.

“Stoc disponibil” inseamna ca produsele se afla pe stocul Decorix; “Stoc furnizor” inseamna ca produsele se afla pe stocul furnizorilor din Franta si ar putea ajunge in Romania in maxim 3 saptamani de la plasarea comenzii dumneavoastra; “Stoc terminat” sau “Epuizat” inseamna ca produsul nu mai este disponibil momentan de la furnizorii nostri si nu stim cand ar putea fi comandat din nou de la ei.

De asemenea, pentru produsele personalizate, timpul de asteptare este de aproximativ 3 saptamani, uneori chiar o luna, dat fiind faptul ca deocamdata personalizarea se poate face doar in Franta.

Cum pot intra in posesia produselor comandate?

Puteti intra in posesia produselor comandate optand  ca acestea sa va fie livrate prin firma de curierat rapid (la dumneavoastra acasa sau la alta adresa pe care o doriti), sau venind direct la noi la sediu sa le ridicati personal. Sediul nostru este in Bucuresti – Str. Cornelia, nr. 13, sector 4 (zona Parcului Carol).