Posturi etichetate cu ‘stoc’

Ce inseamna “pre-comanda”?

Produsul nu se afla momentan pe stoc, dar poate fi comandat de la furnizor la cererea Dvs.

Durata maxima de livrare este de 2-3 saptamani. Un operator Decorix va va oferi mai multe detalii referitoare la data exacta.

Ce este “Alerta stoc”?

Produsele care nu mai sunt pe stoc (Stoc terminat/Epuizat sau Stoc Furnizor) au sub casuta de pret textul “Apasa pe Alerta stoc si te vom anunta cand produsul revine in stoc.”

Dupa ce apasati pe “Alerta stoc”, vi se va cere sa intrati in contul Decorix.ro existent sau sa va creati un cont, daca nu aveti deja. Alternativ, va puteti loga cu contul de Facebook.

In momentul in care primim in gestiune produsul respectiv (indiferent de cantitate), veti fi automat notificati printr-un e-mail.

Ce inseamna “stoc terminat” sau “epuizat”?

Din pacate, produsul nu mai este disponibil si nu poate fi comandat.

Uneori, produsele epuizate redevin disponibile, de aceea nu sunt sterse de pe site.

Ce inseamna “stoc furnizor”?

Produsul nu se afla momentan pe stoc, dar poate fi comandat la furnizorul nostru.

Durata maxima de livrare este de 3 saptamani. Un operator Decorix va va oferi mai multe detalii referitoare la data exacta.

Ce înseamnă “stoc disponibil”?

Produsul se află în stocul nostru, la unul dintre depozite, și vă poate fi livrat.

Un operator Decorix vă va informa asupra datei de expediere/livrare.

Cum aflu mai multe informatii despre un produs?

Mai multe informatii despre produse puteti afla chiar de pe site, citind detaliile produsului respectiv, sau sunand la numerele de telefon: 0735.547.714 sau 0720.003.326 (0720.00.DECO), pentru a putea intra in convorbire telefonica directa cu operatorii Decorix.

Cum pot returna un produs?

Orice produs se poate returna in termen de maxim 14 zile din momentul in care primiti pachetul. Il trimiteti prin firma de curierat rapid, Fan Courier, cu plata 0. Produsul trebuie returnat in ambalajul original, fiind specificat motivul pentru care il returnati.

Se recomanda contactarea telefonica a echipei Decorix.ro inainte de a returna produsul, pentru a oferi detalii despre problemele intalnite.

Ce pot face daca unul dintre produsele comandate si primite este defect?

Daca unul dintre produsele pe care le-ati primit este defect, el trebuie returnat in ambalajul original in termen de 14 zile si veti primi altul in schimb sau puteti opta sa primiti banii inapoi, in cazul in care nu il mai doriti sau produsul respectiv nu se mai gaseste in stocul decorix.ro sau al furnizorilor sai. Aceste optiuni le puteti discuta cu operatorul decorix.ro.

Toate produsele de pe site sunt pe stoc?

Produsele pot fi atat in stocul decorix.ro, cat si in cel al furnizorilor din Franta. Acest lucru este marcat corespunzator in dreptul fiecarui produs. In cazuri exceptionale se poate intampla ca unui produs sa i se termine stocul (decorix sau de la furnizor) in momentul procesarii comenzii dvs. In acest caz, veti fi contactat de un operator decorix pentru a stabili modul in care se continua comanda.

“Stoc disponibil” inseamna ca produsele se afla pe stocul Decorix; “Stoc furnizor” inseamna ca produsele se afla pe stocul furnizorilor din Franta si ar putea ajunge in Romania in maxim 3 saptamani de la plasarea comenzii dumneavoastra; “Stoc terminat” sau “Epuizat” inseamna ca produsul nu mai este disponibil momentan de la furnizorii nostri si nu stim cand ar putea fi comandat din nou de la ei.

De asemenea, pentru produsele personalizate, timpul de asteptare este de aproximativ 3 saptamani, uneori chiar o luna, dat fiind faptul ca deocamdata personalizarea se poate face doar in Franta.

Cum pot intra in posesia produselor comandate?

Puteti intra in posesia produselor comandate optand  ca acestea sa va fie livrate prin firma de curierat rapid (la dumneavoastra acasa sau la alta adresa pe care o doriti), sau venind direct la noi la sediu sa le ridicati personal. Sediul nostru este in Bucuresti – Str. Cornelia, nr. 13, sector 4 (zona Parcului Carol).